Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine uni stek
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Uni Stek so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Svetujemo Vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje. Z uporabo spletne trgovine izrazite svoje strinjanje z navedenimi splošnimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Uni Stek. Spletno trgovino Uni Stek upravlja podjetje Uni Stek, ročno brušenje in graviranje steklenih izdelkov, Vlado Pušaver, s. p. – v nadaljevanju tudi upravitelj oziroma ponudnik. Upravitelj spletne trgovine si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja. Morebitni spori med strankami v povezavi z našo spletno trgovino se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru je pristojno sodišče v Šmarju pri Jelšah. Podjetje Uni Stek, ročno brušenje in graviranje steklenih izdelkov, Vlado Pušaver, s. p. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska v naši spletni trgovini. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino Uni Stek.
Prijava
Spletna trgovina Uni Stek je namenjena fizičnim in pravnim osebam. Z namenom hitrega in enostavnega nakupa, registracija v spletni trgovini Uni Stek ni obvezna. Vse potrebne podatke za dostavo in plačilo boste izpolnili ob oddaji naročila.
Dostopnost informacij
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Postopek nakupa
Naročanje v spletni trgovini Uni Stek je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so na voljo. Vsi izdelki, navedeni na tej strani, so na voljo do odprodaje zalog.
Ko izberete izdelek ali izdelke in se odločite o načinu plačila (po povzetju ali s plačilom po predračunu na transakcijski račun), s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP oddate naročilo. Spletna trgovina tako samodejno »generira-ustvari« in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cena, količine, uporabnikovi podatki…). S tem je naročilo potrjeno, izdelki pa bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Oddana naročila lahko prekličete v roku 1 ure po elektronski pošti info@unistek-pusaver.com ali po telefonu 041-461-850.
Podjetje Uni Stek, ročno brušenje in graviranje steklenih izdelkov, Vlado Pušaver, s. p. si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec naročene izdelke že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso že plačano kupnino nakažemo naslednji delovni dan.
Pravica do odstopa nakupa, vračilo blaga
Po 43. členu Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v petnajstih (15) dneh sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog odstopa.
Če je kupec blago že prejel in od nakupa odstopi, mora prejeto blago vrniti v podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu o odstopu od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v nepoškodovani originalni embalaži.
O nameravanem vračilu blaga nas lahko kupec obvesti pisno na kontaktni e-naslov info@unistek-pusaver.com.
Ponudba
Slike izdelkov so simbolične. Dejansko prejeti izdelek se lahko malenkostno razlikuje od slike izdelka na spletu, saj je vse ročno delo.
Steklo je ročno pihano in obdelano, zato je možno, da je v steklu kakšen mehurček oziroma kamenček.
Teksti ob slikah so informativne narave. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas.
Cene
Vse navedene cene so v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. K cenam se prištejejo še stroški dostave. Navedene cene veljajo v spletni trgovini Uni Stek in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih.
Načina plačila in plačilni pogoji
Spletna trgovina Uni Stek omogoča naslednje načine plačila:
- Plačilo po predračunu
Po oddaji naročila prejmete na vaš elektronski naslov predračun, na katerem so vsi potrebni podatki za nakazilo. Veljavnost predračuna je 3 dni od dne, ko ga prejmete. Po prejemu vašega plačila vam bo pošiljka dostavljena na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Dokazilo o plačilu po predračunu nam pošljite na info@unistek-pusaver.com, saj so vsi predračuni do potrditve zgolj informativne narave.
- Plačilo po povzetju
Po oddaji naročila prejmete na vaš elektronski naslov predračun. Paket z naročenimi izdelki predamo Pošti Slovenije oziroma kurirski službi (odvisno od vaše izbire pri oddaji naročila). Ob prevzemu paketa poštnemu oziroma kurirskemu uslužbencu plačate znesek predračuna s stroški dostave.
Spletna trgovina Uni Stek bo vsa naročila z izbiro plačila po povzetju obravnavala kot končno in nepreklicno naročilo!
OPOZORILO!: Izdelke, ki so naročeni po posebnih željah oziroma s posvetilom, lahko plačate samo po predračunu.
Dobavni rok
Plačilo po povzetju: Za vse naročene izdelke je rok odpošiljanja 5-10 delovnih dni, saj gre za ročno izdelavo in se izdelki delajo po naročilu za določenega kupca.
Plačilo po predračunu: Naročeni izdelki se odpošljejo v 5-10 delovnih dneh od prejema plačila na naš TRR.
Če izberete možnost osebnega prevzema, vam napišemo, kdaj bodo izdelki pripravljeni in kdaj jih lahko prevzamete.
Dostava
Dostavo opravi Pošta Slovenije na navedeni naslov v Sloveniji. Prejemniku bomo sporočili, kdaj je bila pošiljka oddana. Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani distribucijskega ponudnika ali za poškodovanje embalaže. Naročnik naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira Pošto Slovenije, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.
Strošek dostave
Strošek dostave nosi kupec. Višina se določi po ceniku Pošte Slovenije.
Večja naročila
Za večja naročila je dobro, da kupec kontaktira podjetje Uni Stek, ročno brušenje in graviranje steklenih izdelkov, Vlado Pušaver, s. p. in se dogovori o pogojih, ki so lahko spremenjeni od navedenih.
Reklamacija
Ob prejemu poškodovanega izdelka med transportom ali odprte embalaže izdelek takoj reklamirajte dostavljavcu in nas o tem obvestite na elektronski naslov info@unistek-pusaver.com, kamor pošljete tudi fotografijo poškodovanega paketa oziroma izdelka. V primeru, da prejmete napačen izdelek ali izdelek z napako, nas takoj obvestite na elektronski naslov info@unistek-pusaver.com. Izdelek vam bomo zamenjali in poslali drugega na naše stroške.
Vračilo blaga
Kupec je ob prevzemu paketa dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti oziroma poškodbe takoj sporočiti dostavljavcu, nato pa se s podjetjem Uni Stek, ročno brušenje in graviranje steklenih izdelkov, Vlado Pušaver, s. p. dogovoriti za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Če se kupec odloči za menjavo, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške dostaviti podjetju Uni Stek, ročno brušenje in graviranje steklenih izdelkov, Vlado Pušaver, s. p. najkasneje v 14 dneh po dogovoru o menjavi blaga. Podjetje blaga ne rabi sprejeti, če je blago uničeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prevzemom in je kupec to takoj sporočil podjetju ali dostavljavcu, od katerega je blago prejel.
Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonodajo (takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh od prejema blaga) pošljemo drug artikel ali vrnemo že plačano kupnino. Ob vračilu blaga vas prosimo, da nam posredujete tudi številko računa za blago, vaše osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želite, da se plačilo vrne.
OPOZORILO!: Prejete izdelke, ki so narejeni po posebnih željah in vsebujejo posvetila, ni možno vrniti.
Garancija o kakovosti
Podjetje Uni Stek, ročno brušenje in graviranje steklenih izdelkov, Vlado Pušaver, s. p. jamči za kakovost izdelkov, ki jih prodaja v spletni trgovini. Izdelki niso primerni za pranje v pomivalnem stroju, saj lahko postanejo matirani oziroma sivkasti. Podjetje Uni Stek, ročno brušenje in graviranje steklenih izdelkov, Vlado Pušaver, s. p. jamči, da bodo izdelki ob ustreznem čiščenju ostali brezhibni, v kolikor se ne bodo razbili, saj je to vendarle steklo. Garancija ne pokriva običajne obrabe izdelkov.
Varnost in pravica do zasebnosti
Skrbno varujemo vaše podatke pred zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vse podatke, pridobljene preko spletne trgovine, ponudnik uporablja le za lastno uporabo in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Ponudnik podatkov, posredovanih s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristil le v namene lastne rabe, za informiranje o ponudbi in novostih, … V primeru “vdora” v bazo oz. v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti za nastale posledice.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh podjetja ter v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno Zakonodajo o varstvu potrošnikov. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.